logo

aftersales

Garanties

Om eventuele problemen snel op te kunnen lossen hebben we de garantieprocedure van Jilong zelf in handen genomen. Om alles soepel te laten verlopen volgens hieronder de spelregels. Lees deze a.u.b. zorgvuldig door zodat wij u zo goed en zo snel mogelijk kunnen helpen.

Algemeen

De klachten dienen te worden gecommuniceerd via een garantieformulier (klik hier). Er bestaat geen recht op geld teruggave. Wij zullen de claim (indien terecht) oplossen door het kapotte onderdeel te vervangen. Onze service afdeling is geopend van 1 maart tot 1 oktober.

Handelswijze

U dient zelf via deze website een garantieformulier in te vullen. Let op! Het garantieformulier kan enkel digitaal worden verzonden. Naast de NAW gegevens van de klant en een omschrijving van het probleem dienen er ook drie foto’s toe worden gevoegd:

  • Foto van het aankoopbewijs;
  • Gedetailleerde foto van het probleem;
  • Algemene foto van het product (bijvoorbeeld een zwembad en zijn omgeving)

Normaliter heeft u het vervangende onderdeel binnen 3 dagen in huis. 


 

Garantieformulieren Jilong

Klik hier om het garantieformulier Spa in te vullen en te versturen

Klik hier om het garantieformulier van de Passaat baden in te vullen en te versturen

Klik hier om het garantieformulier van de Sirocco baden in te vullen en te versturen

Klik hier om het garantieformulier van de Mistral baden in te vullen en te versturen

Klik hier om het garantieformulier van de Marin baden in te vullen en te versturen

Klik hier om het garantieformulier van de trappen in te vullen en te versturen

Klik hier om het garantieformulier van de pompen in te vullen en te versturen

Klik hier om het garantieformulier Kayak-SUPboard in te vullen en te versturen

Klik hier om het garantieformulier Boten in te vullen en te versturen


Jilong 

Grote zwembaden

Op grotere zwembaden van Jilong zit een garantie van 60 dagen op de liners en 365 dagen op de pompen en filters. Wij behouden ons het recht voor om een defecte pomp te laten opsturen ter beoordeling. De pomp kan dan eventueel worden gerepareerd. Indien nodig zullen hiervoor een retournummer verstrekken, wat bij de retourzending moeten worden toegevoegd. Retouren zonder retournummer kunnen niet worden geaccepteerd. Defecten veroorzaakt door vervuilde filters of verkeerd gebruik vallen niet onder de garantie.

Let op! Een liner valt alleen onder de garantie op het moment dat er sprake is van een fabricage fout (bijvoorbeeld een lek op de sealnaad).  Schade door verwijtbaar gedrag, scherpe voorwerpen, (knaag) dieren of verkeerd of geen gebruik van zwembadchemie valt niet onder de garantie. Ook schade veroorzaakt door het niet naleven van de voorschriften (bijvoorbeeld bij de opbouw/ inbouw of het winterklaar maken van het zwembad) is uitgesloten van de garantie.

SUP boards en boten
 

Voor de SUP boards geldt een termijn van 180 dagen, voor de grote boten is dit 365dagen. Ook dit betreft enkel garantie op fabricagefouten, dus alleen lekkage op sealnaden wordt geaccepteerd.

Inflatables
 
De inflatables (alle opbaasbare artikelen welke niet in bovenstaand overzicht zijn genoemd) vallen buiten de garantie. De artikelen van Jilong worden uitgebreid getest (klik hier voor meer informatie) en zorgvuldig verpakt en verscheept. Mocht u toch van mening zijn dat uw artikel om wat voor reden dan ook ondeugdelijk is dan kunt u contact opnemen met ons via onze contact pagina (of klik hier).

ALPC

Icarus 11, 8448 CJ Heerenveen
Postbus 745, 8440 AS Heerenveen
Tel. algemeen: +31 513 62 66 66

KvK: 01068710
BTW: NL810888415B01


sitemap